Zwroty i reklamacje

Zwrot produktów

Kupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Bez problemu możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu i to bez podawania przyczyny!

  • Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
  • Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Uwaga – nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
  • Skontaktuj się z nami, jeżeli interesuje Cię wymiana produktu na inny z naszej oferty.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczni kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep!
  • Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkowania oraz dołączony dowód zakupu (paragon, faktura).

JAK ODDAĆ PRODUKTY?

To proste – wystarczy tylko kilka minut!

2

Zapakuj zwracane produkty. Do paczki dołącz formularz zwrotu oraz dokument potwierdzający zakup (paragon).

3

Wyślij przesyłkę na nasz adres:

Grupa Popularne
ul. Borowa 51B
35-232 Rzeszów

4

W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki, zwrócimy Ci wpłacone pieniądze.

Reklamacje

Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych

Jeśli okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd. lub też po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne, prosimy zastosować się do poniższej procedury:

  1. Wyślij do nas wiadomość email na adres [email protected] wraz opisem problemu oraz zdjęciem reklamowanej wady czy uszkodzenia. Zastanów się nad preferowaną formą rozpatrzenia reklamacji:
    • wymiana towaru na nowy
    • zwrot pieniędzy
    • rabat na produkt
    • inna propozycja.
  2. Oczekuj na kontakt od naszego sprzedawcy. W zależności od rodzaju uszkodzenia i wybranego sposobu rozpatrzenia reklamacji, wymienimy produkt na nowy lub też dokonamy zwrotu pieniędzy.
  3. Jeśli konieczne będzie dokładniejsze sprawdzenie reklamowanego towaru, odbierzemy go od Ciebie. W tym celu będziemy prosić o przygotowanie towaru do zwrotu. Zabezpiecz towar dokładnie i przygotuj paczkę. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera).
  4. Oczekuj kontaktu z naszej strony i finalne rozpatrzenie sprawy.

Wady uwidocznione w trakcie użytkowania

Jeśli w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się lub nie spełnia swojej funkcji:

  1. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu przedstawiające reklamowaną wadę i wyślij do nas wiadomość email z szczegółowym opisem problemu.
  2. Oczekuj naszej odpowiedzi.
  3. Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu (faktura, paragon), karty gwarancyjnej (jeżeli była dołączona), kartki z opisem reklamowanej wady oraz danymi adresowymi, pod które wyślemy naprawiony lub nowy produkt.
  4. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera)
  5. Oczekuj kontaktu z naszej strony.

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby:

Grupa Popularne
ul. Borowa 51B
35-232 Rzeszów

Warto wiedzieć

Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu. W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty sklepu myk.pl lub zwrot należności.